Zkušenosti s Kiwi.com

Minulý rok, když jsem hledal zpáteční letenku Praha – Houston, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na úspěšný český start-up Skypicker (nyní přejmenován na Kiwi.com) a chtěl jej podpořil nákupem letenky přes ně. Dostalo se mi však negativní zkušenosti.

Kiwi.com - Vyhledávač letenek

Bylo to zhruba v období březen-duben, kdy jsem hledal letenku od 31. května s návratem 25. září. Ačkoliv veškeré konkurenční servery mi nabídku vyjely (viz článek Kde koupit nejlevnější letenku do USA?), tak český projekt Kiwi neměl v nabídce jedinou letenku.

Napadlo mě se podívat, jak je na tom s nabídkou Kiwi po roce. A ono to funguje. Už teď začátkem března tam v pohodě vyhledáte zpáteční let Praha – Houston. Cena je teda poněkud větší než u konkurence, takže není důvod kupovat zrovna přes Kiwi, ale jsem rád, že se v této oblasti zlepšili.

Co mě na situaci loni nejvíc mrzelo bylo, že jejich online podpora je pouze v angličtině, ačkoliv se jedná o ryze český start-up sídlící v Brně. Vůbec komunikovat česky nechtěli – možná na support najímají levné Indy? Kdo ví.

Za Kiwi stojí hezký příběh a i na Startup Festivalu 2016 na mě firma působila dobře.

Tady příběh ve videu:

Konkurence je v této oblasti tvrdá, ale Kiwi stabilně a dynamicky roste každý rok. Zajímavé s jak nedokonalým projektem se dá prorazit na trhu. Ale možná Kiwi cílí spíše na evropské lety? Jaké máte zkušenosti s Kiwi a jejich online podporou vy?

Autorem článku je Ladislav Výsmek, autor blogu o cestování JsiLepší.cz

2 thoughts on “Zkušenosti s Kiwi.com

  1. Velmi negativní zkušenost, při odletu mi bylo oznámeno dopravcem , že zavazadlo, které podle elektronické letenky mělo být zaplaceno, zaplaceno není. Byl jsem nucen zaplatit za dopravu zavazadla podruhé. Na žádost o vyřízení se se mnou údajně spojí operátor Kiwi, zatím se nestalo, live chat pouze anglicky, telefonní spojení skryté. Nikdy více

  2. S Kiwi to bylo poprvé a naposledy. Rovněž negativní zkušenost, let z Egypta do Prahy byl zrušen, nikdo nás o tom z kiwi neinformoval. Ti, kdo tam byli s cestovní kanceláří o zrušení letu a posunutí odletu věděli a na letiště dorazili mnohem později na pozdější let. Ne tak my…. On line chat s kiwi pouze v angličtině, ale vůbec nepomohli, jen pořád opakovali, zeptejte se na letišti. Létám často a už několikrát se stalo, že let byl zrušen, posunut apod. a vždy jsem dostala informace předem. Kiwi však mlčelo a nechtělo nic vědět ani řešit ani pomoci, když jsem jim sdělila, že mnou zaplacený let byl zrušen.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *