Zkušenosti s Kiwi.com

Minulý rok, když jsem hledal zpáteční letenku Praha – Houston, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na úspěšný český start-up Skypicker (nyní přejmenován na Kiwi.com) a chtěl jej podpořil nákupem letenky přes ně. Dostalo se mi však negativní zkušenosti.

Kiwi.com - Vyhledávač letenek

Bylo to zhruba v období březen-duben, kdy jsem hledal letenku od 31. května s návratem 25. září. Ačkoliv veškeré konkurenční servery mi nabídku vyjely (viz článek Kde koupit nejlevnější letenku do USA?), tak český projekt Kiwi neměl v nabídce jedinou letenku.

Napadlo mě se podívat, jak je na tom s nabídkou Kiwi po roce. A ono to funguje. Už teď začátkem března tam v pohodě vyhledáte zpáteční let Praha – Houston. Cena je teda poněkud větší než u konkurence, takže není důvod kupovat zrovna přes Kiwi, ale jsem rád, že se v této oblasti zlepšili.

Co mě na situaci loni nejvíc mrzelo bylo, že jejich online podpora je pouze v angličtině, ačkoliv se jedná o ryze český start-up sídlící v Brně. Vůbec komunikovat česky nechtěli – možná na support najímají levné Indy? Kdo ví.

Za Kiwi stojí hezký příběh a i na Startup Festivalu 2016 na mě firma působila dobře.

Tady příběh ve videu:

Konkurence je v této oblasti tvrdá, ale Kiwi stabilně a dynamicky roste každý rok. Zajímavé s jak nedokonalým projektem se dá prorazit na trhu. Ale možná Kiwi cílí spíše na evropské lety? Jaké máte zkušenosti s Kiwi a jejich online podporou vy?

Autorem článku je Ladislav Výsmek, autor blogu o cestování JsiLepší.cz

6 thoughts on “Zkušenosti s Kiwi.com

  1. Velmi negativní zkušenost, při odletu mi bylo oznámeno dopravcem , že zavazadlo, které podle elektronické letenky mělo být zaplaceno, zaplaceno není. Byl jsem nucen zaplatit za dopravu zavazadla podruhé. Na žádost o vyřízení se se mnou údajně spojí operátor Kiwi, zatím se nestalo, live chat pouze anglicky, telefonní spojení skryté. Nikdy více

  2. S Kiwi to bylo poprvé a naposledy. Rovněž negativní zkušenost, let z Egypta do Prahy byl zrušen, nikdo nás o tom z kiwi neinformoval. Ti, kdo tam byli s cestovní kanceláří o zrušení letu a posunutí odletu věděli a na letiště dorazili mnohem později na pozdější let. Ne tak my…. On line chat s kiwi pouze v angličtině, ale vůbec nepomohli, jen pořád opakovali, zeptejte se na letišti. Létám často a už několikrát se stalo, že let byl zrušen, posunut apod. a vždy jsem dostala informace předem. Kiwi však mlčelo a nechtělo nic vědět ani řešit ani pomoci, když jsem jim sdělila, že mnou zaplacený let byl zrušen.

  3. S KIWI velmi špatná zkušenost – podpora pouze v angličtině /zřejmě indové/. Objednaný servis jsme nedostali /extra legroom seats/. Vedle toho jsem se na “podpoře” ptala, že máme přestup ve Francii, zdali bude nutné zavazadlo znovu check in, byla jsem ujištěna, že opravdu ne, že zavazadlo i my pojedeme přímo do cílové destinace – také lež, v Paříži jsme si dali check in znovu a málem navazujicí let nestihli. Navíc letenky po dokupování zavazadel, které bylo nutné check in nebyly za výhodou cenu a ještě s těmi starostmi. Už nikdy více.

  4. Letenky od Kiwi nikdy více – není zde žádná jistota, že letenky vůbec jsou dostupné, i když je mají v nabídce. Peníze si strhnou a když letenky nejsou (což není nic mimořádného), musíte čekat několik dní na vrácení a oni ani nevrátí celou částku (ze 75tisíc vrátili 72tisíc). Jsou to zloději, kteří “nic nemůžou, nic nevědí, nic není v jejich pravomocích, nemůžou zjistit a především nemůžou pomoct”.

  5. Moje zkušenost také bohužel špatná.Zakoupena letenka 4mesice předem.Dva dny před odletem nas informovali o posunutým letu,ktery pro nás znamenal dostihy po příletu do Bangkoku.Tak tak jsme stihli let na Phuket a ke všemu jsme museli zaplatit 2000THB za odbavena zavazadla,ktera jsme již měli uhrazena při obj.letenek.Na základě toho jsem zažádala u Kiwi o vratku teto castky…..Bez úspěchu.. .Odkázali mne na formular,ktery nemohu najít.Takze má zkušenost je 6 dní na mejlu…..beh mezi letišti a 2000THB ztráta.Asi nechápou,že si celou dovolenou nehodlám s nema dopisovat.Jak uvedl pan v předešlém příspěvku,proč se s českou společností nedá na ničem normálním domluvit v češtině???Co se týká angličtiny jsem samouk a posunuti odletu vcetne reklamace i odbaveni zavazadel byly pro mne velké komplikace.Musela jsem obtěžovat kamarady a komunikaci různě přeposílat.Pro mne byla zkusenost s Kiwi prvni a posledni obrovské zklamání.

  6. Kiwi.com se řítí do háje, nejspíše to tuší tak to budou teď chtít co nejlépe prodat. Všechny ostatní kecy o vlastní aerolince a revolučním algoritmu jsou nesmysl. Uživatelská podpora naprosto neschopná, odpovídají jako roboti a pokaždé někdo jiný.

    Mimochodem pokud by si to četl potenciální investor (nebo i zákazník), tak je dobré vědět, že Kiwi ZAMĚSTNÁVÁ lidi, kteří mají v popisu práce , aby psali falešné pozitivní recenze na Trustpilot. Už jich stihli napsat skoro 10000, ne to fakt není překlep, Kiwi zaměstnává lidi, kteří už stihli napsat DESET TISÍC PODVODNÝCH RECENZÍ na Trustpilot. Pokud mi nevěříte, zeptejte se někoho, kdo má trochu zákulisních informací z firmy. A to s tím kokainem byla taky pravda.

    https://www.trustpilot.com/review/kiwi.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *