Zkušenosti s Kiwi.com

Minulý rok, když jsem hledal zpáteční letenku Praha – Houston, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na úspěšný český start-up Skypicker (nyní přejmenován na Kiwi.com) a chtěl jej podpořil nákupem letenky přes ně. Dostalo se mi však negativní zkušenosti.

Kiwi.com - Vyhledávač letenek

Bylo to zhruba v období březen-duben, kdy jsem hledal letenku od 31. května s návratem 25. září. Ačkoliv veškeré konkurenční servery mi nabídku vyjely (viz článek Kde koupit nejlevnější letenku do USA?), tak český projekt Kiwi neměl v nabídce jedinou letenku.

Napadlo mě se podívat, jak je na tom s nabídkou Kiwi po roce. A ono to funguje. Už teď začátkem března tam v pohodě vyhledáte zpáteční let Praha – Houston. Cena je teda poněkud větší než u konkurence, takže není důvod kupovat zrovna přes Kiwi, ale jsem rád, že se v této oblasti zlepšili.

Co mě na situaci loni nejvíc mrzelo bylo, že jejich online podpora je pouze v angličtině, ačkoliv se jedná o ryze český start-up sídlící v Brně. Vůbec komunikovat česky nechtěli – možná na support najímají levné Indy? Kdo ví.

Za Kiwi stojí hezký příběh a i na Startup Festivalu 2016 na mě firma působila dobře.

Tady příběh ve videu:

Konkurence je v této oblasti tvrdá, ale Kiwi stabilně a dynamicky roste každý rok. Zajímavé s jak nedokonalým projektem se dá prorazit na trhu. Ale možná Kiwi cílí spíše na evropské lety? Jaké máte zkušenosti s Kiwi a jejich online podporou vy?

Autorem článku je Ladislav Výsmek, autor blogu o cestování JsiLepší.cz

10 thoughts on “Zkušenosti s Kiwi.com

  1. Velmi negativní zkušenost, při odletu mi bylo oznámeno dopravcem , že zavazadlo, které podle elektronické letenky mělo být zaplaceno, zaplaceno není. Byl jsem nucen zaplatit za dopravu zavazadla podruhé. Na žádost o vyřízení se se mnou údajně spojí operátor Kiwi, zatím se nestalo, live chat pouze anglicky, telefonní spojení skryté. Nikdy více

  2. S Kiwi to bylo poprvé a naposledy. Rovněž negativní zkušenost, let z Egypta do Prahy byl zrušen, nikdo nás o tom z kiwi neinformoval. Ti, kdo tam byli s cestovní kanceláří o zrušení letu a posunutí odletu věděli a na letiště dorazili mnohem později na pozdější let. Ne tak my…. On line chat s kiwi pouze v angličtině, ale vůbec nepomohli, jen pořád opakovali, zeptejte se na letišti. Létám často a už několikrát se stalo, že let byl zrušen, posunut apod. a vždy jsem dostala informace předem. Kiwi však mlčelo a nechtělo nic vědět ani řešit ani pomoci, když jsem jim sdělila, že mnou zaplacený let byl zrušen.

  3. S KIWI velmi špatná zkušenost – podpora pouze v angličtině /zřejmě indové/. Objednaný servis jsme nedostali /extra legroom seats/. Vedle toho jsem se na “podpoře” ptala, že máme přestup ve Francii, zdali bude nutné zavazadlo znovu check in, byla jsem ujištěna, že opravdu ne, že zavazadlo i my pojedeme přímo do cílové destinace – také lež, v Paříži jsme si dali check in znovu a málem navazujicí let nestihli. Navíc letenky po dokupování zavazadel, které bylo nutné check in nebyly za výhodou cenu a ještě s těmi starostmi. Už nikdy více.

  4. Letenky od Kiwi nikdy více – není zde žádná jistota, že letenky vůbec jsou dostupné, i když je mají v nabídce. Peníze si strhnou a když letenky nejsou (což není nic mimořádného), musíte čekat několik dní na vrácení a oni ani nevrátí celou částku (ze 75tisíc vrátili 72tisíc). Jsou to zloději, kteří “nic nemůžou, nic nevědí, nic není v jejich pravomocích, nemůžou zjistit a především nemůžou pomoct”.

  5. Moje zkušenost také bohužel špatná.Zakoupena letenka 4mesice předem.Dva dny před odletem nas informovali o posunutým letu,ktery pro nás znamenal dostihy po příletu do Bangkoku.Tak tak jsme stihli let na Phuket a ke všemu jsme museli zaplatit 2000THB za odbavena zavazadla,ktera jsme již měli uhrazena při obj.letenek.Na základě toho jsem zažádala u Kiwi o vratku teto castky…..Bez úspěchu.. .Odkázali mne na formular,ktery nemohu najít.Takze má zkušenost je 6 dní na mejlu…..beh mezi letišti a 2000THB ztráta.Asi nechápou,že si celou dovolenou nehodlám s nema dopisovat.Jak uvedl pan v předešlém příspěvku,proč se s českou společností nedá na ničem normálním domluvit v češtině???Co se týká angličtiny jsem samouk a posunuti odletu vcetne reklamace i odbaveni zavazadel byly pro mne velké komplikace.Musela jsem obtěžovat kamarady a komunikaci různě přeposílat.Pro mne byla zkusenost s Kiwi prvni a posledni obrovské zklamání.

  6. Kiwi.com se řítí do háje, nejspíše to tuší tak to budou teď chtít co nejlépe prodat. Všechny ostatní kecy o vlastní aerolince a revolučním algoritmu jsou nesmysl. Uživatelská podpora naprosto neschopná, odpovídají jako roboti a pokaždé někdo jiný.

    Mimochodem pokud by si to četl potenciální investor (nebo i zákazník), tak je dobré vědět, že Kiwi ZAMĚSTNÁVÁ lidi, kteří mají v popisu práce , aby psali falešné pozitivní recenze na Trustpilot. Už jich stihli napsat skoro 10000, ne to fakt není překlep, Kiwi zaměstnává lidi, kteří už stihli napsat DESET TISÍC PODVODNÝCH RECENZÍ na Trustpilot. Pokud mi nevěříte, zeptejte se někoho, kdo má trochu zákulisních informací z firmy. A to s tím kokainem byla taky pravda.

    https://www.trustpilot.com/review/kiwi.com

  7. Kiwi jako “skveleho reselera” nikdy vice! V breznu 2018 jsem koupil dve letenky z Bratislavy do Rima a zpet. A to byla velka chyba! Cena za letenku zajimava, ale to bylo vsechno. Takze, letenka zakoupena v breznu na cerven. Datum odletu 4.6. Na strankach Kiwi i v mobilni aplikaci Kiwi jsem cekal na prikaz pro online check-in. Psali, ze bude k dispozici 31.5. Fajn..31.5 Kiwi pise, ze on-line check bude k dispozici 2.6. Fajn (lehce jsem znervoznel)..2.6 Kiwi pise ze on line check-in neni dostupny..3.6 Kiwi pise ze check- in neni dostupny. Volam tedy podporu (v anglickem jazyce- ceska podpora neni k dispozici) kde se dozvidam, ze vsechny linky jsou obsazene, a pokud mam problem, a jsem na letisti nemam zavesovat a cekat). Po 15 minutach kdy posloucham ze nemam zavesovat, tak zavesuju..4.6 cca 8 hodin pred odletem mi Kiwi pres apku pise, ze check-in uz neni k dispozici a mam si vse poresit na letisti..Takze na letisti slozite resim odbaveni (opet cca 15 minut poslocham Kiwi support at vydrzim na lince a opet cca po 15 minutach zavesuju aniz bych slysel aspon Indicky hlas)..Nakonec jsem si vse vyresil primo s leteckou spolecnosti, od ktete Kiwi preprodal “paradni cenu letenky” a odletel. V utery 5.6 kdy uz jsem byl v Rime, me Kiwi poslalo mejl, ze v aplikaci mam k dispozici check-in a palubni vstupenky na odlet 4.6..:-) Zaver? Uz nikdy vice Kiwi. Radeji zaplatim o neco malo vice penez primo leteckemu dopravci, nez nejakymu reselerovi..btw: dalsi let i check-in + vsechny sluzby a support ktery jsem resil primo s leteckou spolecnosti byl na jednicku…

  8. Letenky od Kiwi leda přes moji smrt. Cesta do Londyna proběhla v pohodě, ale zpět …no hrůza. Neposlali nám naše zaplacené letenky, museli jsme se o půlnoci přesouvat na jiné letiště k úplně jiné společnosti, abychom se vůbec dostali domů. Kiwi nikdy více, jsou to podvodníci!!!

  9. Kiwi sem využil poprvé a i když den před odletem ČSA zrušilo jeden let, tak kiwi našlo náhradu a tento týden sem i obdržel peníze na účet od Kiwi za zrušený let. Takže za mě spokojenost a příště klidně zase s kiwi.

  10. Pres kiwi objednana letenka s prirucnim zavazadlem, na boarding passu zavazadlo chybi. Podpora nulova, pry uz je mene nez 48 hodin do odletu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *