Zkušenosti s Kiwi.com

Minulý rok, když jsem hledal zpáteční letenku Praha – Houston, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na úspěšný český start-up Skypicker (nyní přejmenován na Kiwi.com) a chtěl jej podpořil nákupem letenky přes ně. Dostalo se mi však negativní zkušenosti.

Kiwi.com - Vyhledávač letenek

Bylo to zhruba v období březen-duben, kdy jsem hledal letenku od 31. května s návratem 25. září. Ačkoliv veškeré konkurenční servery mi nabídku vyjely (viz článek Kde koupit nejlevnější letenku do USA?), tak český projekt Kiwi neměl v nabídce jedinou letenku.

Napadlo mě se podívat, jak je na tom s nabídkou Kiwi po roce. A ono to funguje. Už teď začátkem března tam v pohodě vyhledáte zpáteční let Praha – Houston. Cena je teda poněkud větší než u konkurence, takže není důvod kupovat zrovna přes Kiwi, ale jsem rád, že se v této oblasti zlepšili.

Co mě na situaci loni nejvíc mrzelo bylo, že jejich online podpora je pouze v angličtině, ačkoliv se jedná o ryze český start-up sídlící v Brně. Vůbec komunikovat česky nechtěli – možná na support najímají levné Indy? Kdo ví.

Za Kiwi stojí hezký příběh a i na Startup Festivalu 2016 na mě firma působila dobře.

Tady příběh ve videu:

Konkurence je v této oblasti tvrdá, ale Kiwi stabilně a dynamicky roste každý rok. Zajímavé s jak nedokonalým projektem se dá prorazit na trhu. Ale možná Kiwi cílí spíše na evropské lety? Jaké máte zkušenosti s Kiwi a jejich online podporou vy?

Autorem článku je Ladislav Výsmek, autor blogu o cestování JsiLepší.cz

5 thoughts on “Zkušenosti s Kiwi.com

  1. Velmi negativní zkušenost, při odletu mi bylo oznámeno dopravcem , že zavazadlo, které podle elektronické letenky mělo být zaplaceno, zaplaceno není. Byl jsem nucen zaplatit za dopravu zavazadla podruhé. Na žádost o vyřízení se se mnou údajně spojí operátor Kiwi, zatím se nestalo, live chat pouze anglicky, telefonní spojení skryté. Nikdy více

  2. S Kiwi to bylo poprvé a naposledy. Rovněž negativní zkušenost, let z Egypta do Prahy byl zrušen, nikdo nás o tom z kiwi neinformoval. Ti, kdo tam byli s cestovní kanceláří o zrušení letu a posunutí odletu věděli a na letiště dorazili mnohem později na pozdější let. Ne tak my…. On line chat s kiwi pouze v angličtině, ale vůbec nepomohli, jen pořád opakovali, zeptejte se na letišti. Létám často a už několikrát se stalo, že let byl zrušen, posunut apod. a vždy jsem dostala informace předem. Kiwi však mlčelo a nechtělo nic vědět ani řešit ani pomoci, když jsem jim sdělila, že mnou zaplacený let byl zrušen.

  3. S KIWI velmi špatná zkušenost – podpora pouze v angličtině /zřejmě indové/. Objednaný servis jsme nedostali /extra legroom seats/. Vedle toho jsem se na “podpoře” ptala, že máme přestup ve Francii, zdali bude nutné zavazadlo znovu check in, byla jsem ujištěna, že opravdu ne, že zavazadlo i my pojedeme přímo do cílové destinace – také lež, v Paříži jsme si dali check in znovu a málem navazujicí let nestihli. Navíc letenky po dokupování zavazadel, které bylo nutné check in nebyly za výhodou cenu a ještě s těmi starostmi. Už nikdy více.

  4. Letenky od Kiwi nikdy více – není zde žádná jistota, že letenky vůbec jsou dostupné, i když je mají v nabídce. Peníze si strhnou a když letenky nejsou (což není nic mimořádného), musíte čekat několik dní na vrácení a oni ani nevrátí celou částku (ze 75tisíc vrátili 72tisíc). Jsou to zloději, kteří “nic nemůžou, nic nevědí, nic není v jejich pravomocích, nemůžou zjistit a především nemůžou pomoct”.

  5. Moje zkušenost také bohužel špatná.Zakoupena letenka 4mesice předem.Dva dny před odletem nas informovali o posunutým letu,ktery pro nás znamenal dostihy po příletu do Bangkoku.Tak tak jsme stihli let na Phuket a ke všemu jsme museli zaplatit 2000THB za odbavena zavazadla,ktera jsme již měli uhrazena při obj.letenek.Na základě toho jsem zažádala u Kiwi o vratku teto castky…..Bez úspěchu.. .Odkázali mne na formular,ktery nemohu najít.Takze má zkušenost je 6 dní na mejlu…..beh mezi letišti a 2000THB ztráta.Asi nechápou,že si celou dovolenou nehodlám s nema dopisovat.Jak uvedl pan v předešlém příspěvku,proč se s českou společností nedá na ničem normálním domluvit v češtině???Co se týká angličtiny jsem samouk a posunuti odletu vcetne reklamace i odbaveni zavazadel byly pro mne velké komplikace.Musela jsem obtěžovat kamarady a komunikaci různě přeposílat.Pro mne byla zkusenost s Kiwi prvni a posledni obrovské zklamání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *